Retourneren

Hoewel wij graag zouden willen beweren dat je bij Imotionals-Shop onmogelijk een miskoop kan doen, beseffen we ook dat we wel realistisch moeten blijven. Retourneren is bij ons geen probleem, en kun je op twee manieren doen, via ons retourportaal of op uw eigen wijze.

 

Via ons retourportaal.

Je kunt het artikel gemakkelijk op eigen kosten retour sturen met deze link:

Retouren (shipping-portal.com)

In dit portaal moet je de volgende stappen doorlopen:

  • Vul je ordernummer en postcode in.
  • Vink het item aan die je retour wil sturen.
  • Selecteer een retourreden voor het item.
  • Maak een keuze over hoe je terugbetaald wilt worden.
  • Maak een keuze over hoe je het item wil terugsturen.
  • Lees het overzicht nog eens goed door en klik op bevestigen.

Stuur het pakket retour

Verzend het item in de originele verpakking. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retourzending voor een goede bescherming tijdens het transport. Pak het artikel in en zorg ervoor dat de artikelen zich niet vrij in het pakket kunnen bewegen, om zo beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Stuur vervolgens het pakket retour. Dit doe je door naar één van de winkels te komen of het te versturen met het gekozen post bedrijf.

Afhandeling

Je zult via de mail updates ontvangen over je retourzending. Binnen vijf werkdagen nadat wij je retour hebben ontvangen, krijg je per e-mail een bevestiging van de ontvangst van het retourpakket. Mocht deze in het weekend bij ons worden bezorgd, dan krijg je van ons een bevestiging op de eerstvolgende werkdag.

Na ontvangst van het product zullen wij beoordelen of het artikel nog in goede staat en compleet is en opnieuw als 'nieuw' verkocht kan worden. Is het artikel gedragen en hierdoor, of om andere redenen, beschadigd, of incompleet, dan zullen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Deze kosten zijn gelijk aan de verkoopprijs van het artikel die je hebt betaald, of, in het geval van een incompleet artikel, aan de hoogte van de kosten die wij moeten maken voor het weer compleet maken van het artikel.

De terugbetaling wordt gedaan middels dezelfde betaalmethode waarmee je hebt betaald. Van het orderbedrag wordt het verzendbedrag afgehaald. Wanneer je een bestelling terugstuurt welke deels/volledig is betaald met een Goodies-Shop cadeaubon dan wordt dit tegoed omgezet in een nieuwe Goodies-Shop cadeaubon.

Verkeren de producten niet in 'nieuw' staat, met als gevolg dat we deze niet direct opnieuw ter verkoop aan kunnen bieden in onze winkel / webshop, dan nemen we contact met je op over de afhandeling. In dat geval is het mogelijk dat er kosten in rekening worden gebracht, zoals hierboven al vermeld.

Let op: retourneren is op eigen kosten. Het verzendbedrag zal ingehouden worden van het retourbedrag wat op uw rekening gestort wordt.

 

Op eigen wijze retour sturen.

Stuur het pakket retour

Mocht je het item op eigen wijze retour willen sturen is het van belang dat je een papier mee stuurt met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Straat
  • Postcode
  • Woonplaats
  • Telefoon
  • Email
  • IBAN rekeningnummer
  • Factuurnummer
  • Reden van retour

Je kunt eventueel ook het retourformulier hier downloaden.

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retourzending voor een goede bescherming tijdens het transport. Pak het artikel in, voeg het retourformulier ingevuld bij en zorg ervoor dat de artikelen zich niet vrij in het pakket kunnen bewegen, om zo beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Stuur vervolgens het pakket retour naar onderstaand adres:

Goodies Shop VOF

Retouren

Langstraat 7

4374AN Zoutelande

Afhandeling

Binnen vijf werkdagen nadat wij je retour hebben ontvangen, krijg je per e-mail een bevestiging van de ontvangst van het retourpakket. Mocht deze in het weekend bij ons worden bezorgd, dan krijg je van ons een bevestiging op de eerstvolgende werkdag.

Na ontvangst van het product zullen wij beoordelen of het artikel nog in goede staat en compleet is en opnieuw als 'nieuw' verkocht kan worden. Is het artikel gedragen en hierdoor, of om andere redenen, beschadigd, of incompleet, dan zullen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Deze kosten zijn gelijk aan de verkoopprijs van het artikel die je hebt betaald, of, in het geval van een incompleet artikel, aan de hoogte van de kosten die wij moeten maken voor het weer compleet maken van het artikel.

Vanaf het moment dat je hebt aangegeven de aankoop te willen herroepen, zullen wij zo snel mogelijk en altijd binnen een periode van maximaal 5 werkdagen het aankoopbedrag aan je terugbetalen.

De terugbetaling wordt gedaan middels dezelfde betaalmethode waarmee je hebt betaald. Wanneer je een bestelling terugstuurt welke deels/volledig is betaald met een Goodies-Shop cadeaubon dan wordt dit tegoed omgezet in een nieuwe Goodies-Shop cadeaubon.

Verkeren de producten niet in 'nieuw' staat, met als gevolg dat we deze niet direct opnieuw ter verkoop aan kunnen bieden in onze winkel / webshop, dan nemen we contact met je op over de afhandeling. In dat geval is het mogelijk dat er kosten in rekening worden gebracht, zoals hierboven al vermeld.

 

Belangrijke voorwaarden:

    • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij retournering voor eigen rekening! Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending zo snel mogelijk verwerkt kan worden. Wil je geen retourkosten betalen? Dan kun je je pakketje retour brengen in een van onze winkels, Goodies Shop Zoutelande of Goodies Shop Domburg. Wanneer je je retour in een van onze winkels inlevert krijg je het retourbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening terug gestort.
    • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
    • Niet-identificeerbare retourzendingen worden zo mogelijk teruggestuurd naar de afzender.
    • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
© 2010 - 2022 Imotionals shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel